Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Αλλάζω απλά ταυτότητα Μπορώ και προσαρμόζομαι Κι από άνθρωπος σου σταθερός Όσο περνάει ο καιρός Θα γίνομαι εκκρεμότητα...


Φωτό: Hürriyet



Εκκρεμότητα

Μη μου αγχώνεσαι
Δεν το κουνάω απ’ τη θέση μου
Αλλάζω απλά ταυτότητα
Μπορώ και προσαρμόζομαι
Κι από άνθρωπος σου σταθερός
Όσο περνάει ο καιρός
Θα γίνομαι εκκρεμότητα

Μη μου αγχώνεσαι
Απλά επιβιβάζομαι
Κι εγώ στη μονιμότητα
Μπορώ και συμβιβάζομαι
Και βλέπω τώρα την ουσία
Στις σχέσεις μόνο η απουσία
κρατά μια σταθερότητα

Ο άνθρωπος σου ο σταθερός
Όσο περνάει ο καιρός
θα γίνεται εκκρεμότητα.

Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

¨ο ανθρωπος σου ο σταθερος..¨τι διαμαντακι!το κλεβω το κλεβω,μου μιλαει...καλως σε βρηκα αποψε εντελως τυχαια...

μαριάννα είπε...

ΜΑΡΙΑ

Μαράκι καλώς όρισες!
Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε!:)
Ο συγκεκριμένος στίχος κι εμένα με... δόνησε, όταν το πρωτάκουσα. Το πόσο απλά περνάει κανείς στην εκκρεμότητα, από άνθρωπος σταθερός...
είναι ασύλληπτο. :))))