Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Porsche Cayenne GTS! Για να μαθαίνει ο βλαχομπαρόκ κοπάνης του δικτύου και οι συνεργάτες του! Η ηλιθιότητα είναι αήττητη όταν δεν...


Μετά από αυτό το Porsche 911, το Turbo, πανύβλακα, χωριατοβλαχαδερό πήρε το cayenne! Δε σου 'χω πει ρε ταγάρ να μη μιλάς όταν μιλάνε αυτοί που ξέρουν; Κεφαλοτύρι! Λαδότυρο, ε λαδότυρο!

Δες τώρα ποιό είναι το cayenne γκάβακα! :ΡΡΡΡΡΡΡ

Ααααα... και μιλ μερσί για τη διαφήμιση, ανεβήκανε οι επισκεψιμότητές μου στο Θεό, παλιοκιλίμι!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χιχιχιχι Θενκς για το λινκ. Πάντως σε διαβάζει ανελλιπώς. Τουλάχιστον από αυτά που είδα, δεν χάνει λέξη ούτε από τα ποστ σου, ούτε από τα σχόλια. Και ρε συ πολύ ζηλεύει, τί καψούρα έχει φάει το άτομο? Όλο μαζί σου ασχολείται. Κόλλημα λέμε. Άνεργος είναι ρε? Πού στο διάολο το βρίσκει τόσο χρόνο κι ασχολείται με όλους τους άλλους? Μέσα από τις ζωές σας ζει?
Καλά αυτός δεν έχει ζωή? Γυναίκα? Παιδιά? Γονείς? Καμιά γκόμενα να ξερχαμανιάζει? Τουλάχιστον αν έγραφε καμιά αράδα, μήπως ηρεμούσε?
Αλλά απορώ και μ' αυτούς που τον κάνουν παρέα. Δεν ντρέπονται;

Λ.

μαριάννα είπε...

Όχι. Δεν έχει φάει κόλλημα ή καψούρα. Απλά κοιμάται και ξυπνάει με την πάρτη μου στο νου του! Χρόοοοοονια τώρα! Είναι τρελαμένος. Εμμονές τρελές. Όλο μαζί μου ασχολείται. Δεν ξέρω τί στα κομμάτια θέλει. Δεν έχω καταλάβει. Όποιος καταλάβει κερδίζει λουκούμι! χαχαχαχαχα

Γιατί ασχολείται τόσο πολύ μαζί μου ένας άνθρωπος; (άνθρωπος... λέμε τώρα)

Ανώνυμος είπε...

Πάντως είναι σε κακή κατάσταση ο άνθρωπος. Ας τον βοηθήσει κάποιος. Ποστάρει βλακείες μανιασμένα.
Μήπως να πάρετε έναν φίλο του? Το σπίτι του? Κάποιον οικείο του να τον μαζέψει? Μήπως δεν πήρε τα χάπια του?

Λ.

μαριάννα είπε...

Άκου Ταμτάκο! Πάψε να στέλνεις σχόλια, δεν τα δημοσιεύω και δεν διαβάζω και τους εμετούς σου γιατί η χυδαιότητά σου ξεπέρασε κάθε όριο.

Και το χειρότερο χαμίνι, ο βρωμερότερος αλήτης, ο χειρότερος μαφιόζος, ο πιο στυγνός εγκληματίας έχει λίγη τσίπα κι έναν σεβασμό απέναντι σε μια γυναίκα.

Ακόμα κι αν αυτή ήταν ο χειρότερος εχθρός του.

Κι ο Χίτλερ και κάθε ανθρωποειδές, είχε όρια.

Επειδή είσαι σε κρίση και πραγματικά σε λυπάμαι, σου λέω κόφτο.

Δεν είμαι εγώ ο εχθρός σου.

Και μην κοπιάζεις τζάμπα. Ότι και να γράφεις κι ότι και να λες δε με αγγίζει και γραμμένο σ' έχω κανονικά.

Δεν έχω να αποδείξω τίποτα και πουθενά, οι φίλοι μου μ' αγαπάνε έτσι όπως είμαι, με τις υπερβολές, το πάθος, την εξωστρέφεια και την ψωνάρα μου!

Τα διαβάσανε όσα μου καταλογίζεις, τα λάβανε σοβαρώς υπ' όψιν, οι φίλοι σου σε εκτιμούν πάντα, οι εχθροί σου σε υπολογίζουν, τί άλλο θες για ν' αφήσεις τον κόσμο ήσυχο;

Έχεις την παρέα σου. Μια χαρά περνάτε. Χαλάρωσε κι άσε μας ήσυχους.

Είναι ντροπή να διαβάσουν τα παιδιά σου κάποτε αυτά που γράφει ο πατέρας τους σε μια γυναίκα.

Γιατί κάποιος κακοήθης, σαν και του λόγου σου, θα βρεθεί να κρατήσει αντίγραφα και να τους τα δείξει.

Κι αν ακόμα σκοπεύεις να δηλητηριάσεις την ψυχή τους ενσταλάσσοντας μίσος από τη δική σου, ακόμα κι έτσι, θα πικραθούν.

Γιατί δεν θα διαβάσουν αυτά που σου γράφουν, τα οποία εύκολα αντικρούονται,

αλλά θα διαβάσουν

ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!

Επώνυμα κι ανώνυμα, η γραφή σου βγάζει μάτι!

Κι αν ήμουν εγώ παιδί σου...

θα ντρεπόμουν πολύ!

Χωρίς κακία στο λέω.

μαριάννα είπε...

Από το γκουγκλ ρίντερ προσκεκλημένου(να είναι καλά!) τα είδαν όλα αυτοί που έπρεπε και έχουν αντίγραφα. Η μαρτυρία του καταπέλτης.

(Στείλτε το γκουγκλ ρίντερ ενός καλεσμένου στο άθλιο σας μπλογκ, σε έναν απρόσκλητο!!! Το έμαθα σήμερα από ειδικούς και έφριξα...) Όλα στη φόρα!

Και μόνο από την αναδημοσίευση φωτογραφιών χωρίς άδεια είπαν, τα πρόστιμα είναι τρομακτικά.

Δεν συζητώ για τη διαπόμπευση και την αμφισβήτηση ηθικής ανθρώπου, την εμπλοκή ονομάτων και τρίτων προσώπων όπου εκεί η διαπόμπευση και η ανήθικη δυσφήμηση εμπλέκει κι άλλους φορείς, εταιρείες δισκογραφικές, πρακτορεία κτλ.

Σε μια κόλα χαρτί είστε τυλιγμένος!

Φυσικά και δε θα δείξω λύπη αυτή τη φορά! Η υπόθεση πήρε το δρόμο της Εισαγγελίας.

Σας είχα πει ότι η ανοχή έχει όρια και να μην τολμήσετε να παίξετε με την υπόληψή μου! Διανοηθείτε ΜΟΝΟ τί υπονοείτε από τα ποστ σας για την ηθική μου!

Ντρέπομαι και για λογαριασμό σας και για λογαριασμό των τεράτων που σας συμπαρίστανται, που ανέχονται τη φρικαλεότητα χωρίς να μιλούν και χωρίς να σας φτύσουν κατάμουτρα!

Δεν είχα δει τη συνέχεια των δημοσιεύσεων που κάνατε γιατί όπως ξέρετε καλά δεν σας διαβάζω. Η θλίψη τρίτων με πληροφόρησε.

Κανένας οίκτος και καμιά άλλη συζήτηση. Νομική οδός και ηθική αποζημίωση!

Τέλος!

μαριάννα είπε...

Προς ανεγκέφαλον του ελληνικού δικτύου:

Για τόσο ηλίθια με περνάς; Να έχω κάνει ποστ για την οικογένεια χωρίς την απόλυτη συνεργασία της; Τα βίντεο πού τα βρήκα και τα ανέβασα; Οι ίδιοι οι γονείς μου τα έδωσαν. Και με χιλιοευχαρίστησαν! Και για να μην ψάχνεις και χάνεις το χρόνο σου, σε πληροφορώ ότι:

ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ!

ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ:

ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ!

μαριάννα είπε...

Ζόμπι του δικτύου

Όσο πιο πολλά σχόλια στέλνεις στην αφελή σου προσπάθεια να με τρομοκρατήσεις, τόσο πιο πολύ πλουτίζεις τον φάκελο που θα πάει στον Εισαγγελέα.

Μην κουράζεσαι. Δεν μασάω και δεν ιδρώνει το αυτί μου ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΣΟΥ.

Διότι εγώ και τιμώ τα φουστάνια μου και μπέσα και ψυχή έχω.

Όσο συνεχίζεις, τόσο ξευτιλίζεσαι.

Επειδή δε, στους κύκλους των φίλων ιστολόγων, λογοτεχνών και μη, τίθεται το εύλογο ερώτημα:

Καλά είναι τόσο ηλίθιος;

Απαντώ:

Όχι δεν είναι τόοοοοοσο ηλίθιος.

Πεθαίνει για προβολή, με οποιονδήποτε τρόπο.

Είναι σαν αυτούς που κράζουν τους «κακούς και καλά, παπαράτσι».

Κοιτάξτε με, κοιτάξτε με! Ελεείστε τον φτωχό κομπάρσο.

Αφού δεν μπόρεσα να γίνω πρωταγωνιστής με την Τέχνη μου, θα γίνω με τη σάπια ψυχή μου!

Θα σας αναγκάσω να ασχολείστε μαζί μου, με τους κρουνούς του οχετού που θα σας εκτοξεύω κάθε λίγο.

Όλοι θα περάσετε απ' το θείο.

Με μένα όμως το μίσος σου παράγινε.

Γιατί σε κάνω να ξεφτιλίζεσαι ότι ώρα γουστάρω,

χωρίς να σε εκβιάζω,

χωρίς να σου βγάζω τα ποστ σου στον αέρα φτηνιάρικα με γελοίο χιούμορ,

χωρίς να υπονοώ προστυχιές για την ηθική σου,

χωρίς να αναδημοσιεύω χωρίς την άδειά σου από το κανονικό σου μπλογκ,

ούτε καν από τα μπλογκ μαϊμούδες,

χωρίς να σου στέλνω μηνύματα και σχόλια και ιμέιλς απειλητικά,

χωρίς να αναδημοσιεύω φωτογραφίες σου με λεζάντες υβριστικές,

με κοσμητικά, βακέτα, σακαράκα και όοοοοοοολα τα αισχρά και γελοία που έχεις κάνει και

χωρίς να παίρνω τις γειτονιές και να καλώ με προσκλήσεις τον κόσμο να με καμαρώσει να διαπομπεύω έναν μπλόγκερ

ΥΠΟΥΛΑ, ΠΡΟΣΤΥΧΑ, ΑΝΑΝΔΡΑ

ΜΕ ΟΣΗ ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΙΣΤΟΛΟΓΟΣ.

Αν θέλαμε όλοι και αν είχαμε την ηθική σου, ξέρεις τί ψωμί έχει το μπλογκ σου για να σε κράξουμε και να σε ξεφωνήσουμε;

Όοοοοοοοοχι τους υπερθετικούς τους δικούς μου και καλά, που μου καταλογίζεις, που βρίσκω κάτι καταπληκτικό και υπέροχο, αλλά άπειρα άλλα ασύλληπτα που έχεις γράψει σε όλους.

Έτσι κακομοίρη και κάνουνε κίνημα του ζόμπι τα θύματα, δε σε ξεβγάζει ούτε ο Νιαγάρας.

Όμως εγώ λέω ότι:

Η αντιμετωπίση σου είναι μία.

Καταδίκη στην άγνοια. Να μη σε υπολογίζουμε πια.

Αλλά για να με αφήσεις ήσυχη, θα πάω στον Εισαγγελέα τον φάκελο με τα καμώματά σου, γιατί δεν σταματάς αλλιώς.

Δεν μου έχεις αφήσει άλλη διέξοδο.

Δεν επιλέγω εγώ, αλλά εσύ.

ΠΑΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΔΗΜΟΣΙΑ:

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΜΠΛΟΓΚ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΟΥ.

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!

ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙΣ

ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑ

ΠΟΤΕ ΔΕ Σ' ΕΝΟΧΛΗΣΑ

ΠΟΤΕ ΔΕ ΣΕ ΔΙΕΒΑΛΑ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΑΧΕΣ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ

ΕΠΑΙΝΟΥΣΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΛΑ, ΣΕ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ

ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΜΥΝΑ

Ε..... ΕΛΕΟΣ!

μαριάννα είπε...

Θα πέσει ο ουρανός του ίντερνετ και θα μας πλακώσει. Ο οχετός μιλάει για παιδεία. Που οι καραγωγείς και οι μαουνιέρηδες κοκκινίζουν μπροστά στο βρισοκοπίδι και στην κακοήθειά του!
Αιδώς σενιόρ! Αιδώς!
Είστε ο τελευταίος που στο μέλλον θα μπορέσει να ξανανοίξει το στόμα του στο νετ δίνοντας μαθήματα παιδείας και τέχνης.
Η μάσκα ξεκόλλησε και η αποκάλυψη ήταν η απόλυτη κατάθλιψη.
Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι ένας άνθρωπος με τη στοιχειώδη παιδεία, μπορεί να ξεπέσει στα επίπεδα της λατέρνας, του αντιμπλόγκ σας του αισχρού. Πόσο μάλλον κάποιος που θέλει να λογάται και της Τέχνης.

μαριάννα είπε...

Τί μου λέτε;
Κρύβω μηνύματα ε;
Να ανοίξετε τα δικά σας να κάνετε δουλειά σας!
Έτσι κι αλλιώς, και με κλειστά, με τόσα παραμπλόγκ διαπόμπευσης των ανθρώπων, που έχετε, όλο και κάπου θα βρείτε ν' απαγγιάσετε τους κρουνούς της λάσπης σας!
Υποψιάζομαι ότι την βρίσκετε εσείς και η παρέα σας να σας απαντώ, σαν τα αγοράκια τα σπυριάρικα στην εφηβεία που σκανδαλίζουν και σκανδαλίζονται.(καλέ τζου!)
Θα σας την κόψω τη χαρούλα όμως.
Θα έχετε την τύχη του Αργύρη! Στον κάτω κόσμο. Στην κόλαση! Στο φυσικό σας χώρο!

Ανώνυμος είπε...

Den xero gia poion milate alla an einai etsi opos ton perigrafete ego tha fovomoyn kai oxi ton eisaggelea. Ektos ki an ta paralete opos panta h eiste kapsoura.

μαριάννα είπε...

Kapsoura me ton Eisaggelea?
Theos fulaxei!