Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.Απ 'τη σούρα μου τη μύτη μου δε βλέπω...Γκλιν γκλαν η λατέρνα!


Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο! τς τς τς τς... γάντι κολλάει ο Σακελλάριος!
Προφήτης ήτανε;
Λατέρνα, φτώχεια στο μυαλό και αφιλότιμος!
Το φινάλε του βίντεο είναι όλα τα λεφτά! Α... ρε Μάνο!
Θα τα πίνετε όλοι εκεί πάνω και θα το γλεντάτε που ότι μας χαρίσατε είναι διαχρονικό και επίκαιρο.
Όσο γελοία ήταν τα κακαντράκια τότε, τόσο και χειρότερα παραμένουν!

Το γκιουλέκα εμένα μη μου παριστάνεις
γιατί όσο αν σ' εκτιμώ και σ' αγαπώ
σα γλεντώ δε θέλω έλεγχο να κάνεις
σ' ότι πιω, σ' ότι χορέψω, σ' ότι πω.

Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.
(Άτσα! και κατουρηθήκαμε...χαχαχαχαχαχα!)

Απ' τη σούρα μου τη μύτη μου δε βλέπω
μα γλεντάω δίχως να παρεκτραπώ
και γι αυτό ελέγχους δεν σου επιτρέπω
σ' ότι πιω, σ' ότι χορέψω, σ' ότι πω. (δις, να το εμπεδώσει ο γκιουλέκας, μπας και την υποτάξει!)

Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.

Πάρ 'το απόφαση πως δεν σου πέφτει ο λόγος
βρε η γυναίκα πρέπει να 'ναι πάντα υπό
και υποτάξου και εξηγήσου αναλόγως
σ' ότι πιω, σ' ότι χορέψω, σ' ότι πω. (σε περιμένει ο κόπανος... μεγάλε!)

Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω
και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.
(για κοίτα τη πως σε θωρεί...)

Ταμάμ ο στίχος!
Είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω... (όπα ρε τρισμέγιστε! Το κλουβί! Το κλουβί!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: